به طراحی , اجرا و نگهداری فضای سبز گروه آیسان خوش آمدید

خرید چمن مصنوعی و قیمت چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

 

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی همانطور که از نامش پیداست نوعی از چمن غیر طبیعی است که با تکیه بر الیاف چمن مصنوعی ساخته می شود و شبیه به چمن طبیعی برای محیط های گوناگون شبیه سازی می شود. از نظر ظاهری چمن مصنوعی تقریباً شبیه به چمن طبیعی است به شکلی که بیننده با مشاهده آن تصور می کند با چمن طبیعی روبرو است. چمن مصنوعی نوعی چمن زیبا و همیشه سبز است که نه تنها در میادین ورزشی مثل زمین های فوتبال به کار گرفته می ‌شود بلکه در مکانها و فضاهای دیگر مثل محوطه های ساختمانی و زمین های بازی بچه ها هم کاربرد دارد.

قیمت چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی باید با توجه به هزینه نصب و متریال مورد استفاده سنجیده شود. هرچند در خیلی از موارد ممکن است قیمت چمن مصنوعی ارزان باشد اما ممکن است متریالی که برای ساخت این نوع چمن استفاده شده است از کیفیت مناسب برخوردار نباشد.

لذا قیمت چمن مصنوعی ارزان نمی تواند ملاک و معیار مناسبی برای انتخاب یک نوع خاص از چمن مصنوعی باشد. قیمت چمن مصنوعی  برای بالکن ممکن است با توجه به نوع الیاف به کار رفته در آن متفاوت باشد.

به همین دلیل در زمان انتخاب نوع و قیمت چمن مصنوعی برای بالکن باید شرایط بالکن به نحو مناسب مورد بررسی قرار گیرد تا  چمن کاشته شده بتواند در یک بازه زمانی مشخص دوام و زیبایی ظاهری خود را حفظ نماید.

همچنین قیمت چمن مصنوعی برای تراس باید با توجه به شرایط تراس و استفاده ای که قرار است از فضای آن شود لحاظ گردد تا در آینده فضای تراس دچار دوباره کاری و ترمیم و بازسازی مجدد نشود.

معمولا قیمت چمن مصنوعی متری محاسبه می شود هر چند ممکن است در زمان نصب چمن مصنوعی مقداری از کناره های چمن مصنوعی به شکل  ضایعات و دور ریز کنار گذاشته شود اما همانطور که گفته شد قیمت چمن مصنوعی متری محاسبه می شود.

قیمت چمن مصنوعی تزئینی با توجه به کیفیت چمن و مناطقی که قرار است از این نوع چمن در آن استفاده شود ممکن است از انواع چمن که در فضاهای دیگر استفاده می شود متفاوت باشد چون در این وضعیت بیشتر بر روی زیبایی ظاهری چمن مصنوعی تاکید می شود.

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط با توجه به نوع چمن مصنوعی که برای فضای حیاط در نظر گرفته می شود و ابعاد و اندازه هایی که قرار است چمن مصنوعی در آن کاشته شود ممکن است برای فضاهای مختلف متفاوت باشد.

کاشت چمن مصنوعی در باغ و باغچه ها امری سلیقه‌ای است چون خیلی از افراد به دلیل شرایط و هزینه های مختلف نگهداری ترجیح می ‌دهند از چمن مصنوعی برای اینگونه فضاها استفاده نمایند.

انواع چمن مصنوعی و قیمت آنها تنها با توجه به نوع الیافی که در آنها به کار رفته است بسیار متفاوت است به شکلی که در فضاهای مختلف از چمن هایی که برای آن مکان ها از نظر قیمت و کیفیت شرایط مناسب تری دارد استفاده می شود. قیمت هر مترمربع چمن مصنوعی با توجه به نوع چمن و متریالی که برای نصب آن مورد استفاده قرار می ‌گیرد محاسبه می شود.

امروزه با توجه به تورم افسار گسیخته و نوسانات قیمت ها بهترین روش برای خرید و نصب یک چمن مصنوعی با کیفیت و مناسب دانستن قیمت روز چمن مصنوعی است  که به وسیله شرکت های معتبر در فضای مجازی درج می شود.

خرید چمن مصنوعی

خرید چمن مصنوعی برای بالکن با توجه به کوچک شدن فضای زندگی می تواند اولویت خیلی از افراد در مناطق شهری باشد. خرید آنلاین چمن مصنوعی باعث کاهش هزینه های رفت و آمد برای سفارش و خرید می شود.

خرید چمن مصنوعی برای تراس و فضاهای مختلف خانه می تواند باعث بالا رفتن کیفیت دیداری آنها شده و شرایط بهتری برای استفاده از این فضاها فراهم نماید.

خرید اینترنتی چمن مصنوعی برای بالکن روشی آسان و مناسب برای اطلاع از قیمت تمام شده این نوع چمن در فضای های  داخلی و خارجی منزل می باشد. در خیلی از موارد جستجو در فضای مجازی می تواند شرایط  خرید اینترنتی چمن مصنوعی ارزان را برای کاربران فراهم نماید.

لذا استفاده از فضای مجازی روشی مناسب برای انجام خریدهای مختلف به خصوص خرید چمن مصنوعی برای حیاط می باشد. مراجعه به سایت مرکز خرید چمن مصنوعی در فضای مجازی می تواند راهکاری مناسب برای اطلاع از قیمت خرید چمن مصنوعی با کیفیت و مرغوب باشد.

فروش چمن مصنوعی

فروش چمن مصنوعی ارزان و با کیفیت را می‌توان با مراجعه به فضای مجازی و انجام یک جستجوی ساده مشاهده نمود. برای چمن مصنوعی فروش به صورت متری انجام می شود یعنی متراژ فضایی که قرار است در آن چمن مصنوعی نصب شود ضرب در  نوع چمن مصنوعی و هزینه‌های نصب آن می شود. برای خرید چمن مصنوعی مناسب و با کیفیت بهتر است به یک  مرکز فروش چمن مصنوعی با سابقه و معتبر مراجعه گردد.

برتریهای چمن مصنوعی

همانطور که می دانید چمن طبیعی نیاز به رسیدگی بسیار بالایی دارد. آبیاری روزانه و مرتب، چمن زنی و نظافت، احتمال وجود آفت و حشرات بخشی از چالش های چمن طبیعی است. در مقابل نیاز به آبیاری روزانه در چمن مـصنوعی حذف می شود، مقاومت آن دربرابر سرما و گرما بالاست، هزینه کود و آبیاری ندارد، به دلیل حفظ آب و عدم نیاز به چمن زنی باعث کاهش آلاینده های مضر و گازهای گلخانه ای می شود و عمر آن نیز بالاست.

سخن پایانی

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از جنس پلی پروپلین، پلی اتیلن، پلی آمید ساخت می شود. چمن مصنوعی از نظر ظاهری شبیه به چمن طبیعی است منتهی مزیتی که نسبت به چمن طبیعی دارد آن است که نیاز به نگهداری و هزینه های جاری برای این کار ندارد.

 این نوع چمن از نظر ارتفاع، تراکم،  رنگ،  بافت و جنس که در آن به کار گرفته شده است  از تنوع بالایی برخوردار می باشد. معمولا ارتفاع چمن مصنوعی از زیر ۱۰ میلیمتر شروع  شده و به ۶۰ میلی متر می رسد.

 از نظر اندازه  چمن های مصنوعی در عرض 200 تا400 سانتیمتر و طول 15تا 25متر تولید و عرضه می شوند که با توجه به شرایط فضا های مختلف ورزشی و غیر ورزشی برش داده شده و در فضاهای مختلف با استفاده از چسب های خاص نصب می شوند.

معمولا چمن های مصنوعی نسبت به چمن های طبیعی دوام  و طول عمر بیشتری دارند و هزینه‌های کمتری را برای نگهداری به مسئولین و صاحبان خود تحمیل می کنند.

چمن مصنوعی پوششی جایگزین برای چمن طبیعی در محوطه است که به دلیل مزایایی که نسبت به چمن طبیعی دارد، این روزها بسیار محبوب شده و استفاده از آن رواج پیدا کرده است. چمن مصنوعی همانگونه که از نامش پیداست از الیاف مصنوعی (پلی‏پروپیلن، نایلون، پلی‏اتیلن)، در اندازه ها و تنوع گوناگون تولید می شود. چمن مصنوعی به راحتی در هر مکانی قابل اجراست؛ از استادیوم ها تا مجتمع های مسکونی و تجاری، زمین بازی و … به کار می رود و بر خلاف تصور نه تنها به رنگ سبز، بلکه در رنگ های گوناگونی چون قرمز، صورتی، آبی، سفید و … موجود می باشد.

محدوده فعالیت استانی

فعالیت های گروه آیسان خلیلی در زمینه هایی که نیاز به حضور است محدود به استانهای نام برده می باشد و تنها طراحی و مشاوره خدماتی است که در سراسر کشور توسط گروه فضای سبز آیسان ارائه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *